zaterdag 22 november 2008

Ding 20   Last FM
Wat een leuke site. Voor mij was het Lost FM. Heb mij aangemeld en heb inmiddels al wat oude bekende artiesten toegevoegd. Het leuke vond ik dat als je een artiest  aanklikt dat je dan allerlei aanverwante artiesten te zien krijgt .Bij sommige nummers staan ook songteksten vermeld. Ben zo heel veel oude bekende artiesten en songs tegengekomen die bij mij al naar de achtergrond verdwenen waren.
Kortom ben er al heel wat uren mee bezig geweest en er zullen er ook nog wel wat bijkomen.

1 opmerking:

watbenikaardig zei

Inderdaad een leuke site dat lastfm.
Ook ik heb mij aangemeld, en het leuke is dat je bijna van elke artiest wel een digitaal radiostation kunt vinden.
De jeugd komt spontaan weer boven.

groetjes, en nog veel plezier met de laatste dingen.
www.watbenikaardig.blogspot.com